Menu

Slevy

0 Comment



Asi každý Čech miluje slevy. Ostatně taky proč ne, ale je to opravdu tak, že čím více toho koupíme ve slevách tak tím víc ušetříme? Někdy ano, ale někdy rozhodně ne. Majitelé obchodních středisek a obchodů obecně jsou velmi prozřetelní a vědí, co na zákazníky nejvíce funguje. Jsou to samozřejmě takové ty akce, kdy kupujete čím víc tím za méně peněz. Zběsilí obyvatelé se pak ženou přes půlku města, aby byli jako první u toho a nandali si toho co nejvíce do svého nákupního košíku. Problém nastává až tehdy, kdy doma zjistí, že koupili tak trochu zajíce v pytli a to hned několikrát…
rodinný nákup


Samozřejmě mnohdy se na slevy opravdu vyplatí počkat a to především v průmyslu, který je zaměřený na obuv a oblečení obecně. Vyplatí se si počkat na pravidelné srpnové a lednové výprodeje, kdy se obří řetězce potřebují co nejrychleji zbavit zboží ze staré kolekce a pomalu ho nahradit zbožím novým. Toto je ta správná chvíle, kdy se vyplatí vyrazit na nákupy, neboť člověk kolikrát pořídí opravdu zajímavé kousky za minimum peněz až mu to samotnému přijde podezřelé.


Co se týče obchodních triků a zbraní, které proti nám umí velmi efektivně obchodníci využívat, tak si dávejte pozor například na tyto osvědčené kousky:
cedule se slevou


·         To nejméně potřebné vždy najdete na začátku obchodu. Jsou zde vystavené i co nejdražší typy produktů, aby obchod utržil větší obnos peněz na líných obyvatelích, kteří jsou příliš pohodlní na to, aby si došli k samotnému regálu.


·         Ovoce a zelenina je nastříkané vodou a speciálně osvětleno, aby působilo opravdu lákavě. Stejný trik se uplatňuje i u pultu s uzeninami a masem.


·         To nejdražší zboží se často umisťuje do výše vašich očí, takže je automaticky vidíte na první pohled a sáhnete bezmyšlenkovitě po něm. Přitom hned pod ním je to stejné jen s nižší cenou.


Je to tedy jen o nás, kolik jsme toho schopni přehlédnout a jaký postoj ke slevám zaujmeme.


Ohodnoťte příspěvek